1.14.4-re frissült a TotoroMC

20 March 2020
projekt totoromc

Sokkal nagyobb örömet fog okozni viszont a későbbiekben az 1.15-re való váltás. Egyetlen újításról lehet biztosat mondani benne a 19w34a snapshot alapján: méhek lesznek benne. A méhekről tudni kell, hogy 3 biomon spawnolnak.

KORÁBBAN VISZONT ELŐGENERÁLTUK A VILÁGOT, ELÉG NAGY TERÜLETEN.

Így viszont, ha jön a következő update, akkor a szerveren elég nagy távokat kell majd mozogni, hogy legyenek körülöttünk méhek és nyilván senkitől sem szeretnénk elvenni a lehetőséget az új featureöktől - meg minket is érdekel természetesen. A megoldás itt már csak az lehet, ha újrageneráljuk a világot a friss verzióval és a régi seed-del, aztán WorldEdittel (vagy mással?) és minden épített dolgot átmásolunk az újba. Ez egy mocsok nagy feladat lesz, főleg azért, mert rengeteg dolog van a föld alatt és messze a “központtól”. Egyből ott a hatalmas minecart rendszer, az épített bányák, átalakított End kapu.

Totoro MC

A másik gond pedig az, hogy újragenerálódnak a már kibányászott és felfedezett helyek. Ezt sajnos “be kell nyelnünk”, úgyhogy mindenki tud egy kicsit majd csalni. További probléma az, hogy mi sem tudunk mindenről a szerveren: ez egy sima survival világ tulajdonképpen, oda építenek a játékosok, ahova akarnak. Ami a felszínen van és a várközpont közelében, azt nyilván át fogjuk vinni, de akik több ezer block távolságra építettek (ne adj isten a föld alá ráadásul) és nem szólnak időben, azok valószínűleg fognak veszíteni valamit.

Úgyhogy erre majd visszatérünk akkor, ha az 1.15 megjelent és azon vagyunk, hogy minden újdonság elérhető legyen.