Terméktámogatás

21 March 2020
it

Korábban volt egy próbálkozás a FreeScouttal, de kevés volt. Utána próbálkoztunk a JetBrains YouTrack termékével, annak viszont az ingyenes, self-hosted verziója nem alkalmas arra, amire mi szeretnénk használni. Ezek mellett - én legalábbis - aktívan használom a Kanboardot különböző fejlesztések és a “munkaidő” követésére, erre például nagyon jó volt a YouTrack agile board featureje.

Végül letettük a voksot a Redmine-nál, mert

D3n felerőszakolta a docker imaget a gépére, szenvedtünk egy kört az emailekkel, készült hozzá saját téma és végül eljutottunk oda, hogy tökéletesen működik mind belső munkák követésére, mind helpdeskes funkciókhoz. Jelenleg, ha a [email protected] e-mail címre küld valaki levelet, az a Redmine-unkban fog landolni és hibajegy lesz belőle. Az új felhasználók fiókot kapnak hozzá, hogy belépve is tudják kezelni ezeket a bejelentéseket, de e-mailekben is le van kezelve az oda-vissza válaszolgatás.

Remélem ki lesz használva :)